niedziela, 18 stycznia 2015

Nocna Straż - Przysięga

Wysłuchajcie mych słów
i bądźcie świadkami mojej przysięgi.
Nadchodzi noc
i zaczyna się moja warta.
Zakończy ją tylko śmierć.
Nie zało
żę korony
i zapomnę o zaszczytach.
Jestem mieczem w ciemności.
Jestem strażnikiem na murach.
Jestem ogniem,
który odpędza zimno,
światłem,
które przynosi świt,
rogiem,
który budzi śpiących,
tarczą,
która osłania krainę człowieka.
Moje życie i mój honor należą teraz
do Nocnej Straży
na tę noc
i na wszystkie pozostałe.
Honor, odwaga i męstwo,
pomagać mi będą w codziennym trudzie.
Obowiązek i służba,
będą podstawą mojej warty.
Pokora i walka,
będą zdobić moje dobre imię.
I słuchać będę rozkazów,
które mistrzowie
nadawać mi będą.
Bo jestem strażnikiem,
bo jestem zwiadowcą,

bo jestem na murze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz